Szállítási feltételek
HÁZHOZSZÁLLÍTÁS GLS FUTÁRSZOLGÁLATTAL:
A házhozszállítás díja 1-5 db könyv esetén 699Ft. Ha több könyvet szeretnél rendelni, kérj egyedi ajánlatot az info@palbabette.hu email címen.
A GLS Futárszolgálat a megrendelt termékeket 1-2 munkanapon belül szállítja házhoz. A csomag kézbesítésének reggelén tájékoztatást kapsz a futárszolgálattól. A szöveges üzenet tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl.: 8 – 11 óra között) és a futár közvetlen telefonszámát, akivel egyeztethetsz a kiszállítással kapcsolatban. A csomagot akár a munkahelyedre vagy a lakásodra is kérheted.
Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb).
KÜLFÖLDRE TÖRTÉNŐ CSOMAGKÜLDÉS:
Külföldi címre való csomagküldésről és ennek költségéről az info@palbabette.hu email címen lehet egyeztetni.
Fizetési feltételek
ELÉGEDETTSÉGI GARANCIA
Ha nem vagy elégedett a könyvvel, a vásárlástól számított 30 napon belül visszafizetem részedre az árát. Az elégedettségi garancia a dedikált példányokra nem vonatkozik.
FIZETÉS AZ OTP Simple Pay SEGÍTSÉGÉVEL (ONLINE BANKKÁRTYÁS FIZETÉS)
A Simple Pay elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával fizetni online áruházunkban.
A bankkártyás fizetéshez nem szükséges a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.
A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen felára.
Melyek a tranzakció lépései?
- A „Fizetés” gombra kattintva átkerülsz a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adataid megadásával elindíthatod a tranzakciót.
- A kártyaadatok megadását követően kérjük, hogy ellenőrizd az adatok helyességét.
- A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
- A fizetés eredményéről e-mail útján is értesítést kapsz, valamint visszakerülsz a weboldalunkra.
Miért sikertelen a bankkártyás fizetésem?
- Olyan bankkártyával próbálsz fizetni, ami nem alkalmas az online fizetésre.
- Nincs elég fedezet a számládon.
- Napi vásárlási limitet állítottál be a kártyádra és aznap már túllépted a beállított limitet.
- A tranzakció közben megszakadt az internet kapcsolatod. (Ezesetben próbálkozz újra a fizetéssel, ha helyreállt a kapcsolat.)
- Lejárt a bankkártyád érvényessége. (Az érvényesség idejét a kártyán találod.)
- Nem állítottad be az erős ügyfél-hitelesítést, ami 2021. január 1-től kötelező.
FIGYELEM! 2021. január 1-től az erős ügyfél-hitelesítés keretében a bankkártya-birtokosoknak több lépésben kell igazolniuk, hogy valóban ők az internetes vásárláshoz használni kívánt kártya birtokosai. A változtatás a kártyabirtokosok adatainak védelmét szolgálja és a visszaélések számának csökkentését célozza.
A bankok részletes tájékoztatói – Válaszd ki a bankodat!
- OTP Bank részletes leírása, beállítási útmutatóval az erős ügyfél-hitelesítésről itt.
- A K&H erős ügyfél-hitelesítés beállításának részletes leírását itt találod
- Erste Bank erős ügyfél-hitelesítés beállítások, példák
- Budapest Bank erős ügyfél-hitelesítés beállítások
- Cib Bank erős ügyfél-azonosítás beállítások, részletek
- Raiffeisen erős ügyfél-azonosítás lépései
- Takarékbank erős ügyfél-hitelesítés beállítások, részletek
További információ: www.simplepay.hu